طلسم احضار معشوق بسیار مجرب و قدرتمند
نوشته شده توسط : حبیب

طلسم احضار معشوق بسیار مجرب و قدرتمند

طلسم احضار معشوق دعا برای احضار سریع معشوق دعای احضار سریع معشوق طلسم احضار سلیمانی طلسم بیقراری دعاي دلتنگ كردن معشوق طلسم عشق قوی ذکری برای جلب محبت ازراه دور دعای محبت از راه دور قوی

طلسم احضار معشوق

اگر کسی بخواهد در یک شب هفت تن از جنیان مومن را در نزد خود حاضر کند و از ایشان سوال کند و به جواب های خود برسد باید از این عزیمت محترم که جهت پرسش و پاسخ می باشد در یک شب استفاده کند.

شب چهارشنبه باید در یک مکان خالی و خلوت از سر و صدا وارد شود و دو رکعت نماز به نیت قربه الی الله ادا کند و بعدا از فارغ شدن از نماز کندر بسوزاند و بدون تکلم بعد از آن 7 مرتیه سوره جن را بدون بسمله بخواند و بعد از فارغ شدن از سوره شروع به خواندن عزیمت عظیم الشان زیر کند تعداد 300 مرتبه که بعد از آن 7تن از جنیان در کنارش ظاهر شوند و می تواند شروع به سوال و جواب کند بعد از احترام کردن به آنان.

توجه: اقداماتی از این قبیل هنوز که هنوز است خیلی از افراد موفق به انجام صحیح آن نشده اند. پاکی و زیبایی نفس خود را تکمیل کنید حق الناس را از گردن خود برداشته و خواندن قران و عبادات فقط برای یک شب نباشد. احضار نیاز به مداومت دارد. یک شبه عوام نه عارف اند, خواص یک شبه عامی اند.

دعا برای احضار سریع معشوق

باید بدانید که خیلی از اهل فن و علما و عرفا برای پیشبرد مسائل خود و گره گشایی در برخی موارد نام موکل خود را با تعداد دقیق ذکر آن صدا می کنند تا رفع مشکل شود.
افرادی که نام خود و نام مادر خود را در پست قبلی نوشته بودند برای بدست آوردن نام موکل و تعداد خواندن ذکر موکل, محاسبه را انجام دادیم اما فقط برای افرادی که نامشان را عمومی نوشته بودند توانستیم این محاسبه را انجام دهیم و بالای 100 اسم بطور خصوصی در سایت نوشته شده بود و بدلیل مشکل فنی پیام های خصوصی به طور صحیح در سایت نمایش داده نمی شود و بعلت اینکه مبادا در محاسبه اشتباهی صورت بگیرد از پیام های خصوصی در سایت چشم پوشی کرده ام. افرادی که نیاز به دانستن نام موکل و تعداد ذکر آن دارند می توانند اسامی خود و نام مادر خود را به طور معمول در سایت و در قسمت نظرها بگذارند تا در اسرع وقت محاسبه صورت بگیرد.

دعای احضار سریع معشوق
ازدواج اين سنت پسنديده رسول خدا صلي الله عليه و آله اين روزها به يكي از معضلات جامعه مسلمان ما تبديل شده است، در اين مجال ما به دنبال دلايل و ريشه هاي بحران ازدواج جوانان نيستيم، همين قدر مي دانيم كه ازدواج جزو برنامه هاي فطري بشر است، زن و مرد را خداوند به گونه اي آفريده كه خلأهاي وجودي همديگر را پر كنند و در اعتلاي ابعاد شخصيتي و انساني هم نقش بسيار مهمي دارند .

طلسم احضار سلیمانی

با رعايت اصولي كه توضيح مي دهم ميتوانيد براي چله نشيني  و همچنين براي مندل نشيني به اميد خدا موفق شويد.
الف ) اعمالي كه بايد در دوران چله نشيني و يا همان مندل نشيني و چله جن رعايت كنيد:
1- عدم نزديكي با همسر و با بدن و لباسي كاملاً طاهر وپاك باشيد
2- عدم صحبت و معاشرت با ديگران وقتي درون مندل ودرحال چله نشيني هستيد
3- پرهيز از خوراك حيواني مانند: ( گوشت/ مرغ / ماهي/ شير / تخم مرغ )

طلسم بیقراری

هر كس بخواهد كسي را به دوستي ومحبت خود مايل سازد اين ايه را خوانده وبه طعامي بدمد وبه اون بخوراند كه موثر خواهد بود
«بسم الله الرحمن الرحيم..آلّا تَعلواعَلَيَّ وَأتوني مُسلِمينَ.لَولااَن رَبَطنا عَليَ
قَلبِهالِتَكوُنَ مِنَ المومِنين»(قصص/10)

 

دانلود پکیج شماره 2 کتاب های علوم غریبه – طلسم و دعا – با یکی دیگر از پکیج های کتب علوم غریبه و طلسمات سایت مشهد نارنجی در خدمت شما عزیزان… ادامه مطلب

بازدیدها: 0





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: